REPUBLIKA HRVATSKA
CENTAR ZA RESTRUKTURIRANJE I PRODAJU
Ivana Lučića 6, 10000 Zagreb
 
Na temelju članka 6, 11. i 12. Pravilnika o raspolaganju nekretninama u vlasništvu Centra za restrukturiranje i prodaju (dalje u tekstu: CERP), KLASA: 003-02/22-03/1 URBROJ: 360-01/08-2022-1 od 12. prosinca 2022. godine, CERP objavljuje
Javni poziv za podnošenje ponuda za kupnju nekretnina u vlasništvu CERP-a,
javnim prikupljanjem ponuda
 
	
		
			| Red. br. | 
			Opis NEKRETNINA u z.k. | 
			z.k. uložak | 
			k.č.br. | 
			Površina | 
			Početna cijena prodaje  | 
			Iznos jamčevine  | 
			Rok za podnošenje ponude | 
		
		
			| HRK | 
			EUR | 
			HRK | 
			EUR | 
		
		
			| 1 | 
			Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			220 | 
			892 m² | 
			133.000,00 | 
			17.653,00 | 
			13.300,00 | 
			1.765,30 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 2 | 
			Gradilište | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			236/1 | 
			154 m² | 
			11.700,00 | 
			1.553,00 | 
			1.170,00 | 
			155,30 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 3 | 
			Oranica UL. J. Brandajza | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			249/2 | 
			220 m² | 
			20.800,00 | 
			2.761,00 | 
			2.080,00 | 
			276,10 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 4 | 
			Blage Zadre Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			270/1 | 
			32 m² | 
			2.400,00 | 
			319,00 | 
			240,00 | 
			31,90 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 5 | 
			Blage Zadre Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			270/2 | 
			739 m² | 
			69.900,00 | 
			9.278,00 | 
			6.990,00 | 
			927,80 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 6 | 
			Blage Zadre Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			271/1 | 
			22 m² | 
			1.700,00 | 
			226,00 | 
			170,00 | 
			22,60 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 7 | 
			Blage Zadre Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			271/2 | 
			737 m² | 
			69.700,00 | 
			9.251,00 | 
			6.970,00 | 
			925,10 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 8 | 
			Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			276 | 
			801 m² | 
			75.700,00 | 
			10.048,00 | 
			7.570,00 | 
			1.004,80 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 9 | 
			Oranica UL. Vile Velebita | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			280 | 
			714 m² | 
			67.500,00 | 
			8.959,00 | 
			6.750,00 | 
			895,90 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 10 | 
			Oranica UL. Vile Velebita | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			281 | 
			719 m² | 
			68.000,00 | 
			9.026,00 | 
			6.800,00 | 
			902,60 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
		
			| 11 | 
			Oranica | 
			11725 k.o. Vukovar | 
			282 | 
			827 m² | 
			78.200,00 | 
			10.379,00 | 
			7.820,00 | 
			1.037,90 | 
			23.01.2023. do 12.00 | 
		
	
 
Javno otvaranje ponuda održati će se 23. siječnja 2023. u 12,00 sati u CERP-u, Zagreb, Ivana Lučića 6.
Nekretnina se prodaje u zatečenom stanju: "VIĐENO-KUPLJENO".
Kontakt informacije radnim danom od 9,00-12,00 sati na telefon 01/ 63 46 378.
Podnošenje ponuda: Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se 
za svaku nekretninu pojedinačno u zatvorenoj omotnici. Danom predaje ponude smatra se dan kada je ista zaprimljena u CERP-u.
Na prednjoj strani i poleđini omotnice potrebno je napisati 
"PONUDA ZA KUPNJU NEKRETNINE k.č.br. ________ z. k ul. ______ k.o. Vukovar - NE OTVARATI do 23. siječnja 2023. do 12,00 sati.".
Ponude se podnose neposredno ili putem pošte na adresu: CERP, Ivana Lučića 6., 10 000 Zagreb 
najkasnije do dana 23. siječnja 2023. do 12,00 sati. 
Sve ponude pristigle nakon roka za podnošenje naznačenog u javnom pozivu neće biti razmatrane.
Javno otvaranje ponuda održat će se u CERP-u na adresi Ulica Ivana Lučića 6, 10 000 Zagreb 
dana 23. siječnja 2023. u 12,00 sati, a na otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili njihovi punomoćnici.
Ponuditelj je podnošenjem ponude izričito suglasan da CERP može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe postupka javnog prikupljanja ponuda i prodaje poslovnog prostora, a sve sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka – Uredba (EU) 2016/679 te iste objaviti sukladno članku 10., stavku 1., točki 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ br. 25/13 i 85/15).
 
OPĆI UVJETI POSTUPKA JAVNOG PRIKUPLJANJA PONUDA
Nekretnine se prodaju u zatečenom stanju "VIĐENO - KUPLJENO".
Nekretnina se može razgledati u radno vrijeme od ponedjeljka do petka na upit na broj mobitela 098/269-091.
U postupku javnog prikupljanju ponuda mogu sudjelovati sve domaće fizičke i pravne osobe, strane fizičke osobe ukoliko su državljani EU ili državljani onih država s kojima Republika Hrvatska ima uspostavljen reciprocitet pri pravu na kupnju nekretnina s obzirom na državljanstvo kupca uz prethodnu suglasnost ministra nadležnog za poslove pravosuđa te strane pravne osobe koje imaju registrirano sjedište u EU i/ili u državama s kojima Republika Hrvatska ima uspostavljen reciprocitet pri pravu na kupnju nekretnina.
Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu koja mora biti veća od početne cijene i izražena u kunama, a ponude dostavljene u drugoj valuti neće se razmatrati.
Ponuda i prilozi uz ponudu dostavljaju se u zatvorenoj omotnici.
U slučaju da isti ponuditelj dostavi više ponuda, valjanom će se smatrati isključivo ponuda s najvećim iznosom ponuđene cijene.
Ponuditelj koji je odustao od ponude gubi pravo na povrat jamčevine.
U slučaju odustanka prvog najpovoljnijeg ponuditelja, najpovoljnijim ponuditeljem smatra se sljedeći ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu uz uvjet da je veća od početne cijene.
Ukoliko pristignu 2 (dvije) identične ponude, s istim iznosom ponuđene cijene, ponuditelji će biti pozvani da u roku 3 (tri) dana po primitku obavijesti u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude, kako bi se donijela odluka o najpovoljnijem ponuditelju.
Odabranom ponuditelju jamčevina će se uračunati u kupoprodajnu cijenu, a ostalim ponuditeljima CERP će vratiti jamčevinu u roku od 15 (petnaest) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, s time da ponuditelj kojem se vraća jamčevina nema pravo na kamatu za razdoblje od njene uplate do isplate.
CERP zadržava pravo odustanka od prodaje nekretnine u svako doba prije potpisivanja ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze da obrazloži svoju odluku uz povrat jamčevine ponuditeljima.
Ponuda i priložena dokumentacija trajno se zadržavaju te se ne vraćaju ponuditelju.
Po završetku javnog otvaranja ponuda, povjerenstvo za provedbu javnog prikupljanja ponuda izvršit će uvid u zaprimljene ponude, ocijeniti valjanost svake ponude te sastaviti zapisnik.
Nadležno tijelo CERP-a donijet će Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja i prodaji nekretnine.
Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja bit će dostavljena svim ponuditeljima.
CERP će pripremit nacrt ugovora o kupoprodaji.
Izabrani ponuditelj dužan je u roku od 30 dana od donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja sklopiti ugovor o kupoprodaji, isti potpisati i dostaviti CERP-u.
Kupac stupa u posjed nekretnine o čemu se sastavlja Zapisnik nakon uplate cjelokupne kupoprodajne cijene, koju je dužan platiti u roku od 30 dana od dana sklapanja Ugovora.
SADRŽAJ PONUDE
 Ponuda mora sadržavati:
	- oznaku nekretnine,
 
	- ponuđeni iznos kupoprodajne cijene u kunama,
 
	- ime i prezime ponuditelja, prebivalište/sjedište, osobni identifikacijski broj (OIB) (za fizičke osobe i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost) odnosno naziv trgovačkog društva, sjedište, osobni identifikacijski broj (OIB) (za pravne osobe)
 
	- kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail),
 
	- naziv banke i broj računa ponuditelja za povrat jamstva u slučaju njezina neprihvaćanja,
 
	- preslika važeće osobne iskaznice za ponuditelje domaće fizičke osobe,
 
	- preslika važeće putovnice za ponuditelje strane fizičke osobe,
 
	- izvadak iz sudskog registra ponuditelje domaće pravne osobe,
 
	- izvadak iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik za ponuditelje strane pravne osobe,
 
	- izvornik ili ovjerenu presliku nadležne Porezne uprave o podmirenju poreznog duga, koja ne smije biti starija od 60 dana, svi ponuditelji,
 
	- presliku izvatka iz odgovarajućeg registra (obrtnog ili drugog), rješenje o upisu u odgovarajući upisnik samostalnih djelatnosti, izvadak iz domicilnog registra za strane pravne osobe s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik, a koji izvaci i rješenja ne smiju biti stariji od 30 dana na dan otvaranja ponuda,
 
	- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine na CERP-ov žiro račun IBAN: HR6824020061100671869 otvoren kod Erste&Steiermärkische bank d.d., Rijeka, uz model 00 i poziv na broj 17214.-OIB UPLATITELJA, a u opisu plaćanja treba navesti oznaku nekretnine za koji se uplaćuje jamčevina, svi ponuditelji,
 
	- izjavu ponuditelja ovjerenu kod javnog bilježnika, kojom se obvezuje da će u slučaju ako njegova ponuda bude prihvaćena, snositi troškove sklapanja i provedbe ugovora te da u cijelosti prihvaća uvjete javnog poziva za javno prikupljanje ponuda, svi ponuditelji.
 
Nekretnine se ne mogu prodati ponuditelju koji ima nedospjelu obvezu prema CERP-u, osim ako je posebnim propisima ili odlukom nadležnog tijela CERP-a odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.